# assalamualaikum , welcome too mysite , enjoy yourself yarh #

Monday 24 December 2012

crita2 in my mind....


Assalamualaikum.. Salam 1 Malaysia... heehehe,,
da lama aku tak post at blog aku ni.. bnyak crita yg aku x tulis dalam ni. ada yg indah, ada yg gundah! hahah. berpuitis2 lagi.. erm now aku nak tulis saja2 tentang apa yg ada dlm kepala hotak aku ni.. heheh 
skolah nak buka da ... aku rindu nak p sekolah lagi.. heheheh biasa la ada bnyak kenangan yg tertinggal kat SMK Permatang Tok Jaya.. bnyak sgt!! 
haha first cbb SPM... hahaha struggle untuk blajaq la... tiap2 ari nak dkat last2 ada tuisyen snggup aku hadir ke sekolah walaupun semasa cuti.. nek Wave laaa... cuba byang la daqi Machang Bubok ke Pmtg. Tok Jaya ... jauh.... sampai hitam abih tgn aku kena panas.. hahah lesen L pown jdi laaa.. tp smlm 24/12/2012 bqu dapat P.. haa!!! lega sgt2!! aku paham dlm kita do p tuisyen 2 ada faedah nya.. bgi hubungan silaturahim aku dgn kawan2 lagi rapat!! aku suka sgt... pas 2 kita sama2 p makan kat kedai2 luaq.. pling famous kedai mamak!! Cahaya Al-Amin.. ahahaha ada WiFi free ooo.. egt pa ka.. hahaha.. up to date da la... hahah tapi skunk da abis SPM lama da x berjumpa.. mmg payah la nak jumpa.. hahah.. kenangan kat sekolah mmg susah nak jumpa blik.. haha.. btw aku bgga dapt kawan2 mcm hampa semua... 
second.. jeng3.. hahah sbb ad seseowg yg tertinggl lagi.. dya kena skolah lagii.. hehehe gudluck taw kat hmpa semua.. yg mseh bersekolah.. wat yg terbaek... heheh private2,... 
third.. aku rindu nak dok ostel lagi.. walau bnyak tekanan n masalah.. itu semua asam garam la dalam idup kat asrama kan... tapi time pling bes ada kta asrama ialah time SPM sunyi jer... tenang jer nak blajaq... dewan makan pon kosong ajer.. hahah

muka kesedapan ja...

aku mmg x aka lupa hampu semua wey!! kawan dunia akhirat... susah nak cri kawan yg btoi2 memahami diri kita,, tp kami semua cuba untuk saling memahami... friend until jannah... 

lastly,,, aku nak ucap jutaan terima kasih kepada semua yg mmbntu aku untuk hidup di asrama n sekolah ni.. cbb daqi aku drjah 4 hingga tingkatan 5 aku kat situ.. mmg lama gila.. 8 tahunn ... dqi pada kecik dulu dok nges xmaw dok asrama skunk asrama tu da jadi mcm umah aku.. tido pown selesa ja.. sampai x maw bgn subuh la katakan.. hahaha tpi solat k... haha.. kepada cikgu2 n warden2 trima kasih kerana mnjaga kami semua.. xdapat kami nak balas jasa baik anda semua melaikan dgn keputusan peperiksaan sahaja... 
kepada kawan jgn lupa aku... nnti kita berjumpa kembali pada suatu masa.... :'(
sdey ooo... xpa la.. semua tu akn berlaku.. In Shaa Allah... 


oke stakat 2 ja.. nnti aku story2 laen.... chow...
Assalamualaikum... 

No comments:

Post a Comment