# assalamualaikum , welcome too mysite , enjoy yourself yarh #

Wednesday 7 December 2011

Mimpi.. Huh....

Assalamualaikum


Alhamdulillah kita masih diberi Oksigen untuk bernafas hari yg indah ini... Kita ketemu lagi ya... Wah3....


K psai mmpi...
Smlam aku mmpi mcam2 n very2 interesting so aku nak share cikit la...
mmpi first aku n my parent nak p kenduri at kl ntah tba2 ja kan..
pastu tertinggal barang kna path balik ikowt Alor Setar.. Td p kl nak blik ikowt Alor Setar.. plik2. x pa la pas 2 msa otw nak blik aku sggah mna ntah saja kluar kreta dgn tba2 nya cermin depan kreta aku terkeluar, aku dgn abah aku pegang la nak smbung blik, hrumm tba2 ak terlepas cermin Prraannnggg!!! jatuh pecah Hadoiyaii... pas tu aku amik tiang pa ntah nak smbung pa ntah kat kreta 2 abah aku kta test,da nak bley masuk tba2 tiang plak ptah.
huh!! tension n aku terkejut!! n penat....


k, pastu aku sambung tdow plak besa la awal lagi...
Aku nak kluar umah n msa otw nak tggu bas aku jmpa Fatien Faem n Muiz n Amirah pas tu Fatien n Muiz cam besa la kata at aku...
k pastu babak 2 abis. aku nak p tuisyen (cewwah p la sgt),,
msa nak p tba2 kat semua geng2 kta nak p pemilihan Lawn Ball
haha x msuk gler... Suma kna buat pas aku dok blakang Madek, kmi dok smbang ada owg laen p dlu... Elak Madek nak p cgu 2 dah x bgi  'cgu da plih ckup 11 owg'kata cgu.. x pa la kmi pown dok la smbg2 at tepi... ad sowg perempuan, nma rahsia.. tba2 ja mai sembang dgn aku dan begitu mesra.. klaw realitinya cukup pyah,,, kmi pown dok smbang2 pnya lma .. sembang pa aku pown x taw... hurmm.. n aku pown terjaga... aduh klaw bley aku nak sembang lama lagi dgn dya 2... hahahahaxx...


Aku jga ari pkoi 10.40 pgi wahhhhh!!! mmpi yg bes2.....
aku egt da btoi da tdi.....
hrum arap cita aku td memotivasi kan diri aku n hmpa semua..
k nnti klaw da mmpi bes lagi aku citer...
Sekian saja dari Arip...
Gerak dlu.. chow....

Wassalam

1 comment: