# assalamualaikum , welcome too mysite , enjoy yourself yarh #

Friday, 30 December 2011

Selamat Tinggal 2011 & Slamat Datang 2012!!!!

Assalamualaikum


Ape khabar semua pun... Hari ni adalah hari terakhir thun 2011 pun.. ha thin 2011 yg telah bnyk knangan pahit or manis yg telah sya lalui pun.. adoi...hahah so saje la wat citer skit sempena akhir thun ni... haha thun 2011 aku da dpat mcam2 ilmu samada akedemik or anything btw aku syukur sgt krana Allah pelihara kita semua pada thun ini... so sesapa yg x abes lgi untk azam 2011 so abiskan kan.... hahahah bab ari ni da last da.... hahah.... wlaupun gmbira dgn kdatang thon 2012 aku agk sdey la tnggal 2011 bcause hahah thun dpan SPM!!!!! hahah nak wat cmna trpaksa hrungi jagk la... hhahax....


Hahahah thuun spm so mmg x BLEY men2 da nah.... huhu ari selasa ni kna blik da Asramaku yg tercinta... perghhh!! hahah nnti kat sna x bley da nak prngai mcm thun2 sblum ni... tme prep mmg kna study... Azam ni.... hahah to all my gang F4 sme2 kta study yerk!!! bior dpat kptsn yg cemerlang biaq la owg nak kta pown at kita ttp kita blajaq.... hah!! jap ni Fatien Faem nnti kta challenge..... hahah ni suma psanan wat geng aku Fazrin,Amirul,Acap,Kyros,Aqil,Madek,Mamu,Mat Nip,Fawwaz,Hatim haha yg bkal mmimpin asrama thun dpan... hahah k... 


Azam aku thun dpan hahah aku nak blajaq..... please la... Ya Allah kau berikanlah aku kekuatan untuk mlawan sgala sikap malas yg ada pda diriku ini... supaya minat dalam pelajaran dan akan berjaya dalm SPM 2012... Ya Allah kau berikan lah aku dan semua kwan2 aku bejaya dalam SPM 2012 sesungguhnya ianya penentu prjalan hidup kami pada masa akan datang... Kau berkati segala ilmu yg kmi akan pelajari... Amin Ya Rabbal Alamin...
ha... so semua pakat bca la doa ini... 


aku harap sedikit sebanyak dapat memberi kekuatan kapada kita semua... K la kat sini aku ingin kemukakan aku memohon kepada semua yg telah aku lakukan kesalahan samada terkasar bahasa terlanjur bicara kpada anda semua... aku ni mmg suka ckap lpas... sori la sgtsgt... hope thun dpan aku nak brubah... hampa jgn amik ati nak la aku daa telebih ckap... huuuuhu...  


k stakat ni ja coretan 2011 aku,,, hope thun dpan ade pluang lgi.
Ampunkanlah jika aku da wat silap kpada anda semua... k...


Badang kuat bertubuh sasa,
mencabar dia eloklah bejaga,
tersilap kata tersasar bahasa,
kesalahan hamba maafkan juga.


k gua grak dlu .. chow....
Wassalam....

1 comment:

  1. have a nice day and u also have a nice blog...keep it up (!_!)

    ReplyDelete